ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Monday, 22 June 2009

JALAN-JALAN BUKIT BENDERA

DI STESEN KERETAPI BUKIT BENDERA

BUKIT BENDERA BERLATAR BELAKANG BANDARAYA PULAU PINANG

FATIMAH DI PUNCAK BUKIT BENDERA

9 comments:

JimieRay said...

Awat mai Penang tak habaq...?
Kalau tidak bole belanja Cik Tika makan nasi kandaq..

Tweet Sports said...
This comment has been removed by the author.
Tweet Sports said...

Bookmark!! harap blog ni sentiasa update!! Terima kasih.

Untuk kawan-kawan yang sudah berumah tangga, saya nak kongsi bende yang baru saya jumpa cara bersetubuh

Fakeh said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

Anonymous said...

salam..


akak cakap PAS dayus..
tapi sebenarnya yang dayus ialah suami akak, bapak akak, adik akak dan anak..

tengoklah cara akak berpakaian..
mendedahkan aurat (tangan nampak)
mendedahkan kaki (stokin tak pakai).

tengok anak awak.. aminah insyirah. tudung pun tak pakai..
suami awak memang dayus..

KAUM ADAM YANG DITARIK MASUK NERAKA

Lelaki itu adalah mereka yang tidak memberika...n hak kepada wanita dan tidak menjaga amanah itu. Mereka adalah:

1. Ayahnya

Apabila seseorang yang bergelar ayah tidak mempedulikan anak-anak perempuannya di dunia. Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar sholat,mengaji dan sebagainya Dia membiarkan anak-anak perempuannya tidak menutup aurat. Tidak cukup kalau dengan hanya memberi kemewahan dunia saja. Maka dia akan ditarik ke neraka oleh anaknya.

(p/s; Duhai lelaki yg bergelar ayah, bagaimanakah hal keadaan anak perempuanmu sekarang? Adakah kau mengajarnya bersolat. menutup aurat?.. pengetahuan agama?.. Jika tidak cukup salah satunya, maka bersedialah untuk menjadi bahan bakar neraka jahannam.)

2. Suaminya

Apabila sang suami tidak mempedulikan tindak tanduk isterinya. Bergaul bebas di pejabat, memperhiaskan diri bukan untuk suami tapi untuk pandangan kaum lelaki yang bukan mahram. Apabila suami mendiam diri walaupun seorang yang alim dimana sholatnya tidak pernah bertangguh, maka dia akan turut ditarik oleh isterinya bersama-sama ke dalam neraka.

(p/s; Duhai lelaki yg bergelar suami, bagaimanakah hal keadaan isteri tercintamu sekarang?. Dimanakah dia? Bagaimana akhlaknya? Jika tidak kau menjaganya mengikut ketetapan syari’at, maka terimalah hakikat yang kau akan sehidup semati bersamanya di ‘taman’ neraka sana.)

3. Abang-abangnya

Apabila ayahnya sudah tiada, tanggung jawab menjaga maruah wanita jatuh ke bahu abang-abangnya dan saudara lelakinya. Jikalau mereka hanya mementingkan keluarganya saja dan adiknya dibiarkan melencong dari ajaran Islam, tunggulah tarikan adiknya di akhirat kelak.

(p/s; Duhai lelaki yang mempunyai adik perempuan, jangan hanya menjaga amalmu, dan jangan ingat kau terlepas… kau juga akan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak…jika membiarkan adikmu bergelumang dengan maksiat… dan tidak menutup aurat.)

4. Anak-anak lelakinya

Apabila seorang anak tidak menasihati seorang ibu perihal kelakuan yang haram di sisi Islam. bila ibu membuat kemungkaran mengumpat, memfitnah, mengata-ngatai dan sebagainya…maka anak itu akan disoal dan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak…. dan nantikan tarikan ibunya ke neraka.

(p/s; Duhai anak2 lelaki…. sayangilah ibumu….
nasihatilah dia jika tersalah atau terlupa…. karena ibu juga insan biasa… sekali lepas dari melakukan dosa… selamatkanlah dia dari menjadi ‘kayu api’ neraka….jika tidak, kau juga akan ditarik menjadi penemannya.)

………………………………………….......................................................................

P/s khusus pada diri ini:

Lihatlah….. betapa hebatnya tarikan wanita bukan saja di dunia malah di akhirat pun tarikannya begitu hebat... Maka kaum lelaki yang bergelar ayah/suami/abang atau anak... kita harus memainkan peranan mereka juga..


Firman Allah S.W.T;

“Hai anak Adam, peliharalah diri kamu serta ahlimu dari api neraka dimana bahan bakarnya ialah manusia, jin dan batu-batu….”

Anonymous said...

menutup aurat adalah termasuk memakai tudung (bukan berjambul macam akak), menutup tangan kecuali pergelangan, memakai stoking dan tidak memakai ketat-ketat..

crookman08 said...

bagus kan negeri pakatan rakyat... byk tempat perlancongan...

Kelambu said...

truly asia ...nice family

best regards
kelambu

nurul aisyah abdullah said...

As Salam... sudi2lah melawat blog saya...

http://nurulaisyah81.blogspot.com/2012/10/eksklusif-promosi-anda-perlu-pb-jika.html