ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Monday, 9 July 2007

REHAT

PAGI tadi suamiku mengadu yang kepalanya pening. Aku dah agak dah mesti penyakit datang kerana sudah beberapa bulan dia berkerja tanpa rehat yang cukup. Malam tadi pula dia hanya tidur dua jam saja.

Jadi pagi tadi aku temankan dia ke Klnik Amal, jumpa Dr. Zanariah. Selepas buat pemeriksaan barulah tahu masalahnya adalah tekanan darah naik. Dr. Zanariah nasihatkannya berehat dekat rumah dan makan ubat.

Aku pun tak tahu berapa lama dia boleh tahan duduk kat rumah. Petang tadi pun dia dah mengeluh `boring'. Besok dah plan nak pergi Stadium Nasional Bukit Jalil tengok bolasepak Piala Asia antara Malaysia dan China.

Walaubagaimanapun aku rasa bila dah terlampau penat berkerja, ubat yang paling mujarab adalah REHAT!.


1 comment:

Zul said...

Sape tu. Santainya dia..