ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Wednesday 20 June 2007

MENUNGGU ABAH

Semasa di IJN semalam


Abah dan Mak


Abah sempat lagi melayan kami sebelum melakukan `angio' semalam


Aisyah takut menaiki kereta sorong atuknya


Semalam hari kedua abah berada di IJN dan dijadualkan akan melakukan angiogram dan angioplasti koronari. Abah nampaknya sihat dan boleh turun ke lobi melayan kami.

Abah masuk ke `operation room' pada pukul 7 petang dan selesai menjalani rawatan pada pukul 10 malam. Tetapi mengikut kata doktor ada lagi saluran darah abah yang masih tersumbat dan dijadualkan pada bulan julai 2007.

Walaubagaimanapun alhamdulillah keadaan abah sudah semakin baik dan telah dibenarkan berehat di rumah. Petang tadi abah selamat sampai ke Port Dickson.

3 comments:

Juezura said...

Ros. Semoga Abah Ros cepat sembuh dan pulih seperti sediakala. InsyaAllah

Anonymous said...

Assalamualaikum..Ros..,first sekali yang saya nak ucap...
a) Moga abah ros sihat seperti sediakala dan bangga ada anak yang cukup menyimpan nostalgia agung dalam diarinya...bukan seperti diana naim yang jual diari murahan penuh kontroversi.

b) Saya teruja dgn blog ros ni dan saya bookmark dlm laptop saya utk rujukan harian dan sumber ilmu yang begitu informatif.SYABAS!!

c) Blog saya..ehemm..bolehlah komen sikit nanti yaa..

http://diagnosemedic.blogspot.com
http://ubatsihat.blogspot.com

and web saya:
http://www.zailan-dahlan.com

ok..byk lagi sedang direka..insya'Allah akan muncul web resell right jualan atau free ebooks or newsletter.

SALAM....

Anonymous said...

Semoga your dad cepat sembuh :) Insyallah sembuh 100%