ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Friday, 1 June 2007

HAPPY ANNIVERSARY KE 16

Khairi dan Zila mesti tahu restoran ni kat mana kan?

Pejam! celik! pejam! celik! sedar-sedar hari ini adalah anniversaryku yang ke 16. Begitu cepat masa beredarkan. Benarlah kata orang hidup ini adalah satu pengembaraan yang tiada penghujungnya.


Boleh pilih seafood kat sini.

Seperti biasalah kan, bila kita sambut hari-hari yang bermakna dalam hidup kita, sudah tentu kita meraikan dengan pergi makan. Hari ini anak-anak tak ikut. Kami pergi berdua aje.


Nak tahu tak saya tunjuk apa tu?

Restoran ini memang antara kegemaranku.


Inilah makanan kegemaran saya `lobster'.

Di Restoran ini kita boleh pilih Life seafood seperti ikan, ketam, udang, lobster dan lain-lain.


Kalau orang belanja mestilah sedap kan?

Makanan pun dah sampai, perut pula tengah berkeroncong, tunggu apa lagi makan lah ya!

Sekian, jumpa lagi.


2 comments:

JimieRay said...

Wahh...Tahniah! Ros utk anniversary yg ke 16 thn tu. Kiranya baby tu hadiah anniversary tu la... :) Doa saya semuga kekal hingga akhir hayat.

Kak Jie said...

Tahniah... Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan selamat ulangtahun perkahwinan, semoga bahagia berkekalan , kita berkahwin pada tahun yang sama...cuma saya bulan September.