ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Wednesday 25 April 2007

MESYUARAT AGONG USAHANITA PORT DICKSON / NILAI

Mesyuarat Agong Persatuan Usahawan Wanita Bumiputra (USAHANITA) Cawangan Port Dickson / Nilai yang ke 9 telah diadakan pada 24 April 2007 bertempat di PD Golf Club.

Inilah Pengerusi kami, Puan Zauyah binti Abu Samah, seorang pemimpin yang berwibawa dan sentiasa memberi idea-idea baru, bersama dengan Cikgu Puan Zalina binti Harun, isteri kepada YB ADUN Bagan Pinang.


Sedang menikmati minum petang


Cikgu Puan Zalina binti Harun, isteri YB ADUN Bagan Pinang yang menjadi tetamu kehormat pada majlis ini.


Sebahagian AJK yang menggerakkan USAHANITA Cawangan Port Dickson / Nilai


Puan Maizita binti Mohd Yusoff, setiausaha kami yang sentiasa berkerja keras untuk menjayakan segala program dan tidak jemu-jemu SMS kami berkenaan informasi USAHANITA. Terima kasih Kak Ita.


Puan Normalah binti Abu Bakar, pemilik salon kecantikan yang bertungkus lumus memastikan jamuan hari ini berjalan dengan sempurna.


Puan Sazureen binti Hasan, Pengerusi majlis yang telah berjaya menceriakan suasana petang itu.


Puan Zuraidah Ramli, memastikan tetamu-tetamu kami pada hari itu mendapat layanan yang memuaskan.


Ini tak payahlah di perkenalkan lagi. Saya lah tu!


Puan Suraya, pengusaha homebaked yang berjaya dan merupakan ahli kami. Kek coklatnya menjadi kegemaran saya.


Puan Laila, juga pengusaha homebaked, cubalah samosanya gerenti sedap!


Puan Noor Habibah, yang mempromosi produk kesihatan yang berasaskan kristal dan aura. Banyak produknya hari itu yang laris terjual.

Puan Dinny Maiayu, kakak kepada setiausaha kami.


Puan Hajjah Maimoonah, ibu kepada Puan Maizita, yang sentiasa memberi sokongan kepada program kami. Beliau juga adalah pakar masak memasak dan pengusaha katering yang berjaya.


Puan Faridah, Pesara Jururawat yang juga ahli USAHANITA dan jiran saya.


Mak saya yang sentiasa memberi sokongan dan doa restu di dalam apa jua bidang yang saya ceburi, Puan Hajjah Rasiah binti Bakri.

Puan Zuraidah Anim binti Mokhtar, wakil USAHANITA Negeri Sembilan bersama Cikgu Puan Zalina Harun, isteri YB ADUN Bagan Pinang.


Puan Zuraidah Anim binti Mokhtar, wakil USAHANITA Negeri Sembilan yang menjalankan perniagaan insuran.


Puan Zawiah binti Katinan, wakil USAHANITA Negeri Sembilan, menjalankan perniagaan florist dan andaman.

Puan Hajjah Khatijah binti Haji Hamid, wakil USAHANITA Negeri Sembilan yang juga menjalankan perniagaan pengangkutan.


Puan Mila binti Mohamed, wakil USAHANITA Negeri Sembilan yang menjalankan perniagaan lampu hiasan.

Mesyuarat Agong ini telah berjalan dengan jayanya dan mendapat sokongan daripada semua ahli. Tahniah kepada USAHANITA Port Dickson / Nilai. Terima kasih daun keladi.



[Saya minta maaf kepada mereka yang gambarnya tidak dapat disiarkan kerana sebahagian gambar-gambar mutunya tidak memuaskan]

8 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ nmpk mcm sgt meriah.. hope that one day, I pun dpt jd one of usahawan wanita kat dlm malaysia nie. amin.. :) ~

Roshatika said...

Memang meriah Amy, selain bermesyuarat kami juga dapat bertukar-tukar idea.

TeacherNunu said...

woww all looks purple..beautiful :).. rasa bangga tgk ramai wanita berjaya.hidup wanita:)

Roshatika said...

Ya purple adalah warna baju rasmi (uniform) USAHANITA.

Axis Capital Holdings Limited said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

Unknown said...

Hello Semua orang,
Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Encik Osman Loan Firm untuk jumlah pinjaman perniagaan sebanyak $ 250,000, Kemudian saya diberitahu tentang langkah Meluluskan jumlah pinjaman saya diminta, selepas mengambil risiko lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman Telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan Tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Kerana saya Telah terkejut i adalah yang pertama untuk menjadi mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda yang terletak di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menyentuh Mr Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
Nama pertama ......
Nama tengah .....
2) Jenis Kelamin: .........
3) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .........
4) Tempoh Pinjaman: .........
5) Negara: .........
6) Alamat Rumah: .........
7) Nombor Telefon: .........
8) Alamat e-mel ..........
9) Pendapatan Bulanan: .....................
10) Pekerjaan: ...........................
11) Yang laman web adakah anda di sini tentang kami .....................
Terima kasih dan salam mesra.
E-mel Derek osmanloanserves@gmail.com

"ISKANDAR LENDERS" said...

= Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum . Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
Tel .... (+ 44) 7480 729811
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

"ISKANDAR LENDERS" said...

Notis!! Notis!! Notis!!

Adakah anda ingin membiayai semula perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman dalam talian yang tulen untuk mendapatkan Bil anda? Memulakan perniagaan baru? Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi? atau Pinjaman Perniagaan, Mohon pinjaman cepat dan mudah untuk memulakan pembiayaan baharu projek anda pada kadar faedah termurah 1.5%. Hubungi kami melalui e-mel:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]


PERKHIDMATAN KAMI

* Pinjaman Rumah
* Pinjaman Kenderaan
* Pinjaman Gadai Janji
* Pinjaman Perniagaan
* Kenderaan Kewangan
* Pinjaman peribadi

Adakah anda memerlukan sejumlah besar modal untuk memulakan cadangan atau pengembangan perniagaan anda? Adakah bank atau broker menolak Permohonan Pinjaman kerana Skor Kredit Rendah atau Kekurangan Cagaran? Jangan teragak-agak untuk menghubungi kami untuk kemungkinan kerjasama perniagaan. Kami menawarkan perkhidmatan pinjaman terjamin untuk kedua-dua warganegara dan bukan warganegara.

Hubungi kami hari ini melalui e-mel: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]