ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Friday 16 February 2007

Cutest Baby In Port Dickson

Ini lah gambar pembantu aku. Dia ni lah yang mengajar dan membantu aku membina dan manage blog aku. Tadi baru aku masuk blog dia, blog marketing, banyak post berkenaan teknik-teknik terbaru di internet, so interesting. Lepas ni kalau ada sesiapa yang berminat untuk membina blog, bolehlah contact aku. Bolehlah sama-sama kita keluarkan idea-idea kita yang terpendam tu!!!.

Sebenarnya dalam blog dia tadi aku terperanjat dengan satu post yang bertajuk `Cutest baby in Port Dickson'. Dia menceritakan berkenaan anak aku, Aisyah dan juga perkembangan terbaru tentang diri aku. Mana dia tahu pun, aku tak tahu?. Kalau nak tahu cerita lanjut boleh ke blog dia............alphagiga.com atau daripada blog aku ni, pergi ke web that I prefer, kemudian klik Uzairubiah (Alphagiga).

1 comment:

Afida Sohana said...

assalamualaikum kak ros...
salam dari jauh. lama tak jumpa, datang ler bertandang ke christchurch!