ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA.....ROSHATIKA

Wednesday 21 March 2007

HAPPY BIRTHDAY IDOLAKU!!!


Inilah IDOLAKU!


HAPPY BIRTHDAY KAK ZAUYAH yang ke-50 pada 20 Mac 2007, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki daripada kami semua - USAHANITA Port Dickson/Nilai. Kek ini disumbangkan oleh Cik Zuraidah binti Hashim yang di buatnya sendiri. Sesiapa yang berminat untuk tempah kek, bolehlah menghubungi beliau.


Inilah Puan Zauyah binti Abu Samah, seorang usahawan wanita yang berjaya, yang kami semua bangga-banggakan. Antara jawatan yang beliau pegang adalah AJK USAHANITA Negeri Sembilan, Pengerusi USAHANITA Port Dickson/Nilai, AJK Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Telok Kemang dan Ketua Pergerakan Wanita UMNO Cawangan Sri Pinang.


Inilah hadiah hari jadi yang tak seberapa daripada kami semua.


Puan Maizita binti Mohd Yusoff- AJK USAHANITA Negeri Sembilan, Setiausaha USAHANITA Port Dickson/Nilai. Beliaulah yang selalu bekerja keras menggerakkan aktiviti-aktiviti USAHANITA dan sentiasa menghubungi kami semua berkenaan mesyuarat dan aktiviti-aktiviti USAHANITA. Jasamu hanya ALLAH yang akan membalasnya.


Inilah Cik Zuraidah binti Hashim, AJK USAHANITA Port Dickson/Nilai, beliaulah yang membuat sendiri kek harijadi pada hari ini.



Puan Normalah binti Abu Bakar, AJK USAHANITA Port Dickson/Nilai, memiliki salon kecantikan dan sentiasa aktif di dalam setiap aktiviti USAHANITA.



Puan Sazureen binti Abu Hasan, AJK USAHANITA, Bergiat aktif di dalam bidang jualan langsung.


Puan Haniza binti Omar, AJK USAHANITA Port Dickson/Nilai, Isteri seorang kontraktor berjaya, aktif di dalam jualan langsung.



Puan Zuraidah binti Ramli, AJK USAHANITA Port Dickson/Nilai dan Ketua Penerangan Pergerakan Wanita UMNO Cawangan Bagan Pinang.


**MAAF gambar-gambar tidak berapa jelas. Di lain aktiviti kita ambil gambar lain ya!.

No comments: